Sivut

sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Minut on haastettu - Kuka minä olen-haaste

Moi taas. Hämmästelin tässä juuri sitä, kuinka syyskuussa en päivittänyt ollenkaan... Hupsista. Monta kertaa mielessä oli, mutta näköjään sitten unohdin. Nyt olen kuitenkin palannut haasteen kera! Haastan tähän kenet vain kuka pystyy ja haluaa tämän tehdä. Itse löysin kyseisen haasteen ystäväni
Pearl Cloverin 
blogista.

I Mikä sai sinut aloittamaan blogisi?
- Oon lukenut monia blogeja, ja halusin itsekin kirjoittaa tuntemattomille (ja miksei tutuillekin) ihmisille itestäni ja elämästäni. Ja koska rakastan kirjoittamista muutenkin, niin blogin kirjoitus on mulle pelkkää iloa. Ensimmäinen blogini oli kai joskus ala-asteella (?) perustettu tai sitten yläasteen alkuaikoina. Poistin sen koska en jaksanutkaan kirjoittaa sitä. Sen jälkeen perustin toisen blogin, jonka myös poistin ajanpuutteen vuoksi. Nyt oon pitänyt tätä blogia yli puoli vuotta ja tätä en tuu poistamaan siitäkin huolimatta, etten aina ehdi tänne postauksia tekemään.
II Onko blogisi muuttunut paljon alkuajoista, ja jos on, miten?
 - No ainakaan tämän blogin alkuajoista tää ei oo paljoa muuttunut omasta mielestäni, mutta jos vertaa aikaisempiin, jo poistettuihin blogeihin niin oon ruvennut kirjottaa paljon asiallisemmin (esim. ensimmäisessä blogissani höpisin jotain sokerihumalasta ja se postaus oli täynnä hymiöitä, öh.)

III Mitä piirteitä arvostat muiden blogeissa?
- Luen tosi monenlaisia blogeja; musiikkiblogeja, tarinablogeja, kirjablogeja ja sitten näitä tavallisia blogeja. Yhteistä asiaa, jota blogeissa arvostan, ei kai ole - paitsi se, että ne kirjoitetaan asiallisesti. Postaukset, jotka ovat täynnä kirosanoja, ei ole yhtä miellyttäviä lukea kuin sellaiset, joissa ei ole kirosanoja ollenkaan. En nyt väitä, etteikö niitä saisi olla, mutta kohtuudella.
IV Lempielokuvasi ja -kirjasi?- Yhtä lempielokuvaa en osaa sanoa, mutta rakastan todella paljon Studio Giblin (jos osasin kirjoittaa sitä oikein :D) elokuvia. Ne jotka eivät tiedä millaisia nämä elokuvat ovat, niin ne ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan animetyylisiä elokuvia. Lempi kirjaakaan en osaa sanoa, mutta lempi kirjasarjoihini kuuluvat Ajan pyörä (raakuudestaan huolimatta) ja Harry Potter.
V Minkä asian haluaisit olevan toisin elämässäsi juuri nyt?
- Tähän en osaa vastata oikeastaan yhtä asiaa. Mua ahdistaa mun elämässä monet asiat ja ihmiset, joten kai voisin sanoa haluavani muuttaa elämässäni hyvin monia eri asioita.

 VI Piirre josta olet itsestäsi ylpeä? Entä vähiten ylpeä?
- Mä oon ylpeä mun omasta  sosiaalisuudestani. Pystyn tutustumaan toisiin ihmisiin tosi helposti ja tulen myös toimeen erilaistenkin ihmisten kanssa. Vähiten ylpeä oon omasta mustasukkaisuudesta ja siitä, että vedän helposti omia johtopäätöksiä - myös niitä vääriä.
VII Suurin muutos elämässäsi?
- Lukioon meneminen, ystävienn muualle lähteminen ja kissan kuolema tietenkin.

VIII Minkä neuvon antaisit 15-vuotiaalle itsellesi?
- Puhu ongelmista jollekulle ammattiauttajalle, jottei tilanne menisi siihen pisteeseen missä se nyt on. Elämä olisi paljon helpompaa ja selviytyminen olisi helpompaa, kun olisi apuna ammattiauttaja (psykologi ym)
IX Kolme asiaa, joista iloitset nykytilanteessasi?
- Ystävät, perhe, harrastukset. 

X Mitä odotat tulevaisuudelta?
- Uusia ystäviä, ammattiin opiskelemiseen pääsemistä (onko toi ees lause), kumppania... Heh. 
XI Mitä haluaisit toivottaa blogisi lukijoille?
- Kiitos, että ootte jaksaneet lukea tätä ei niin säännöllisen aktiivista blogia. Ootte jokainen lukija tärkeitä, vaikkette sitä itse tajuaisikaan.

5 kommenttia:

  1. Oi, ihana kuulla että joku muukin kuin vain minä pitää Ajan pyörä kirjasarjasta! Aloitin vasta lukemaan Pottereita ja tykästyin myös niihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että meillä on samoja kirjasuosikkeja! Sori taas, kun vastaus tulee vähän myöhässä, mutta postausta on luvassa heti tän perään kun saan sen kirjoitetuksi loppuun. :) Potterit ovat ihania, oon lukenut ne kaikki ainakin neljästi! Kiitos kommentista, Katriina. :)

      Poista
  2. Blogissani on sinulle uusi haaste/tunnustus :)
    http://iltatahdensyttyessa.blogspot.fi/2015/10/liebster-award_68.html

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...